Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Τα προφητικά λόγια του Δημήτρη Μητροπάνου: «Αν τελειώσει το λάδι τελείωσε!»


Ο μεγάλος λαϊκός ερμηνευτής, είχε μιλήσει με προφητικά λόγια για τα προβλήματα της υγείαςτου, για την οικογένεια του, αλλά και για τις δυο κόρες του, οι οποίες τον έκαναν ο,τι ήθελαν.                                               Παλικάρι και δυνατός μέχρι τέλους, έλεγε πως τα προβλήματα δεν τον έκαναν λεπτό να λιποψυχήσει:


«Όσο ζω και μπορώ θα τραγουδάω. Δεν σκέφτηκα στιγμή να σταματήσω το τραγούδι. Κατά τ’ άλλα εντάξει. Τι να λιποψυχήσω! Έχω παιδιά… έχω οικογένεια… σοβαροί να είμαστε!»
Τα λόγια του στη συνέχεια, αποδείχθηκαν προφητικά:
«Όσο μπορώ και αντέχω θα είμαι δίπλα στην οικογένεια μου! Δεν είμαι από τους ανθρώπους που κωλώνουν σε αυτό. Όσο μπορεί και παλεύεται θα το παλέψουμε. Αν τελειώσει το λάδι… τελείωσε! Τι να κάνουμε! Τέλος!» είχε πει.
Μεγάλη ήταν και η αγάπη για τις δυο τους κόρες, στις οποίες δεν χάλαγε χατίρι:
«Τι αυστηρός να είσαι στα παιδιά. Δεν μπορώ να είμαι αυστηρός! Τους κάνω όλα τα χατίρια. Ο,τι ζητάνε. Στραβομουτσουνιάζω αλλά το κάνω! Τα έχουν καλά με μένα οι μικρές. Από τη μαμά ακούνε φωνή, από εμένα δεν ακούνε!»
Όσο για το ποιος έκανε κουμάντο στο σπίτι; Έλεγε χαριτολογώντας:
«Στο σπίτι κάνω κουμάντο εγώ! Ο,τι πει η γυναίκα μου! Όποιος νομίζει ότι κάνει κουμάντο, εθελοτυφλεί και καλά να πάθει!»
Τέλος, είχε αποκαλύψει και τον μεγάλο του καημό που οι κόρες του ήθελαν να φύγουν εκτός Ελλάδας για να σπουδάσουν:
«Τα παιδιά μου, μου δηλώσανε πως εμείς, πάρτο χαμπάρι εδώ δεν μένουμε θα φύγουμε έξω. Και ήδη ετοιμάζουν χαρτιά για να πάνε να μείνουν έξω, τι χειρότερο μπορεί να μου συμβεί; Να τα μαζέψω να πάω έξω κι εγώ; το σκέφτομαι βέβαια, γιατί θα μου φύγουν τα παιδιά, θα μείνω εγώ και η Βένια και τι θα κάνουμε;»
Κάντε κλικ και δείτε την τελευταία συγκλονιστική του συνέντευξη…
Μίλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου